czwartek, 19 listopada 2009

Złota myśl Skrzata na dzisiaj...

Otwieram nowy cykl- Złota myśl Skrzata-  Patronuje mu Kurt Vonnegut ( "W nonsensie siła!" ).

Wybrałam dobry cytat na dziś.
Kto potrzebuje oderwania od rzeczywistości niech zastosuje w praktyce. Wyjęty został ze skarbnicy rad na dobre życie pod wymownym tytułem: Niebo na Ziemi...
( Pozostałość po mojej próbie podjęcia pracy, w której chciano bym ten twór reklamowała w sposób nieetyczny i niejawny no i całkowicie niezasłużony).
Autor: Konrad Milewski- domorosły prorok i cudotwórca.

Oto on:


 "Chwyć pług i patrz przed siebie. Zrób pierwszy krok. Idź."



"Pchaj pług swoich Marzeń, mając go zawsze przed sobą, niech rozstępująca się przed Tobą ziemia układa się w prosty wąwóz zdecydowanych wyborów..."


Hahaha...Dzisiaj mój wybór nie jest prosty.
- Dzieci, idziemy na plac zabaw czy pod żyrafę?


I kto mówi, że macierzyństwo to nie jest orka?  ;-)



2 komentarze:

  1. komentuje pod ostatnim, bo gdzie indziej - nie znalazlam.
    Skrzacie! tys najlepsza! bede stalym bywalcem. czyta sie bosko, oglada bosko. zazdraszczam przemyslen, jasnego umyslu, macierzynstwa i umilowania dla Zboja. jestescie Piekna Rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję. To życie pisze scanariusze, ja tylko notuję :-)

    OdpowiedzUsuń