środa, 13 stycznia 2010

Jak trzeba upaść, żeby móc wzlecieć?

 
Zaprzedałam się komercji!

Ale skoro już powiedziałam: A ... to trzeba teraz powiedzieć: kuku! ... i odsłonić swoje prawdziwe oblicze...

I choćbym nie wiem na jakiego buntownika pozowała przed wami, to fakt jest taki- po nocach śnię o pozowaniu, ale przed fotografami na Wielkiej Gali Wręczenia  Nagród. O tym czerwonym dywanie, o tym, że jednak Zbój będzie musiał założyć krawat, bo inaczej...
( - Nie pasujesz? Wszystko psujesz! )....



i to wszystko dzięki waszym esemesom!

Ułożyłam sobie nawet na WGWN przemowę ( każdy domorosły psycholog wie, gdzie trzeba posmarować )...

" Drodzy Fani tu zebrani! Gdyby nie wy, nie byłoby mnie tutaj..."
Podoba wam się? ( pamiętajcie SMS o treści F00013 na numer 7144. Koszt SMS, to 1,22 zł brutto i ma podtekst charytatywny! )

Smaruję dalej, bo ujawniono, kto jest sponsorem serwisu Blog Roku...




Nikogo nie pominęłam?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz