środa, 20 stycznia 2010

Złota Myśl Skrzata: Gdyby...

Na ogół nie daję się przekupić... ( chyba, że Zbój zapłaci za moje milczenie paczką Kinderków i wtedy to on gra wieczorem,
a ja patrzę )... nie piszę też na zamówienie.

Dlatego też jednym uchem wpadło, a drugim wypadło mi polecenie mojej siostry o tym, żeby napisać o nagłym zniknięciu kibli z półką!
( kto za tym stoi ?)

Ja żyję w ograniczonym wszechświecie, teorie spiskowe jako pewna egzotyka i rozczulająco ludzka potrzeba metafizyki są mi bliskie, ale żeby aż tak...

 Jedak podjęłam wyzwanie!  Coś jest złego w tym, że tak zasadniczo zmieniła się fizjonomia naszych sanitariatów...

 Jest to tyle niepokojące, że moda ta poskutkowała tym, że za każdym razem jak w wodę wpada k...
( masz ci los, jak ten problem opisać nie używając słowa kupa?)...


/  Z pomocą przyszedł mi czytany dzieciom Julian Tuwim (metafora między wierszami )... /



Na wstępie poczyńmy pewne założenia:

Jeżeli w muszli to byłaby ta woda głęboka.
Stomia to ta topola wysoka,
a małpa co robi siup-a! to niestety... ( znowu to słowo na k... )

to skoro nie ma półek w kiblach, to co by było...



"Gdyby"...

..."I gdyby małpa ta aż spod nieba
Zeskoczyła z tego drzewa
Do tej rzeki- tej nawiększej
I najszerszej, i najgłębszej,
Takiej wielkiej, że jej nigdy
Nie obejmie ludzki mózg -

Jaki to byłby -


Jaki to byłby-


 Jaki to byłby .... 





 ...

1 komentarz:

  1. Wielkieś mi uczyniła pustki w kiblu moim, moja droga półeczko, tym zniknieniem swoim...

    OdpowiedzUsuń