poniedziałek, 25 października 2010

ukarz sobie kogoś...

Niekochani rodacy! To nienowe jest odkrycie. Największy potencjał leży w osobach sfrustrowancych i pokrzywdzonych, lub mająch kompleksy z powodu nikczemnej postury. Wszyscy stłamszeni, odrzuceni, pomiatani powstańcie! Świat ma dla was nowe zadanie...

Donosicielstwo z zemsty. Nowy wymiar praworządności. Koleina inkarnacja nieistniejącej świadomości społecznej. Bo by nas zachęcić do tropienia bezprawia, do czego tu autorytety mają apelować? Sumienia, prawości,  uprzejmości rodaków?

 Uprzejmie donoszę, mój szef jest głupim ch***m, dlatego właśnie go podkabluję!


Donieś i ukarz! Krzyczy do mnie z bannerów na gazecie. Zostań mścicielem. Tylko zanim spróbujesz skasuj piraty, bo sam trafisz za kraty!


Zapraszam do galerii oślizgłych kreatur ze strony oni- nielegalni.






 Leszek S niby kochał żonę, a tu nagle w towarzystwie kamery zostały u niego znalezione ... czerwone damskie majtalony!  Buhaha...Kobiety zdradzone, donosicielstwo jest usprawiedliwione! Andrzej M z Chućimpolu z kolei wygląda nie tylko na cwaniaka, ale i na zboka! Pewnie dziecko jej zrobił i donos gotowy...Zuch panna ta Hanna! 



Zgroza!  Można potropić, kto za tym uroczym pomysłem stoi.

Pewne inspiracje już mam.
Jak nam przykład Jarosław dał,
 prawo i sprawiedliwość są piękne, ale zemsta to jest dopiero ekstaza!
  Aaaa... No ukarz mnie! Auu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz